Milli Eğitim Bakanlığınca Türk ve dünya edebiyatından "100 Temel Eser"in belirlenmiş olmasını, ülkemizdeki okuma oranını artırmaya yönelik bir çaba olarak görüyoruz. Bir başlangıç olarak "100 temel Eser" ümit vericidir; eğer öğretim seviyesindeki gençlerimize bu eserleri okutmayı başarabilirsek, "okuyan toplum" olma yolunda önemli bir adım atılmış olacaktır."100 Temel Eser"in bir başka olumlu yönü de; aynı eserleri okumuş, o eserlerdeki dil varlığı ile duygu ve düşünce zenginliğini farketmiş bireylerin oluşturacağı bir toplum daha hoşgörülü, daha paylaşımcı, kültür seviyesi yüksek olacaktır.
Kitap Yorumları - (1 Yorum)
Adını ancak üniversitede duyduğum bir eser.Atasının mertliğini,yüceliğini tanısın diye çocuklarımız okumalı.