Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the security-malware-firewall domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u827543024/domains/kitapkurdu.net.tr/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121 Müşteri Deneyimi - eKitap İndir
Kaan hoca, her zaman olduğu gibi yine dillere hızla pelesenk olmuş bir kavramı ustalıkla somutlaştırıyor. Müşteri yolculuğu yaklaşımının nasıl hayata geçirilebileceğini etkili örneklerle aktarıyor.Prof. Dr. Kerem Rızvanoğlu, Galatasaray Üniversitesi Kaan Varnalı ile yürüttüğümüz çalışmalarda, teoriyle desteklenen bir metodolojik çerçeve oluştururken, sistematik bir eleştirel bakış açısı da kazandık. Hem akademik geleneğe hem de pratik dünya gerçeklerine birlikte hakim olmasının katkısı çok büyük... Hülya Türkmen, Garanti BankasıMüşteriye sunulan deneyimi en çıplak haliyle nasıl görebiliriz? Bu deneyimin iş sonuçlarına etkisi nedir? Peki nasıl ve nereye kadar iyileştirilmesi gerekir? Bu kitap bu sorulara davranış bilimini baz alan pratik yanıtlar verirken, müşteri deneyimi tasarımı alanında strateji geliştirme, araştırma, uygulama ve kurumsal dönüşüm için eşsiz bir kılavuz sunuyor.
Kitap Yorumları - (3 Yorum)
Rekabet ortamında öz ürün dışında kalan deneyimin önemi üzerine.
Akademik amacla aldigim tavsiye edebilecegim bir eser.
halkla ilişkiler bölümündeki bilal hocamızın tavsiyesi üzerine aldım.Başarılı ve akıcı nitelikte.