Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Anlatı Tekniklerine Giriş

Kategori: Yazar: Şahbender Çoraklı Yayınevi: çizgi Kitabevi

Anlatı Tekniklerine Giriş

    Tanıtım Bülteni
    En güçlü yazınsal biçim olarak kabul edilen romanın bize anlattıkları doğrulanamaz, dolayısıyla söyledikleri, anlattığına gerçek görünümü vermeye yetmelidir. Anlatı, kişileri, uzamı ve zamanıyla yalnızca yazarın bize söyledikleriyle inandırıcı olmak, yalnızca onun söyledikleriyle gözümüzde canlanmak durumundadır. Anlatı kişileri gerçekten yaşamış bile olsalar, durum böyledir. Başka bir deyişle anlatıcı, kişiler, uzam ve zaman bu sebepten dolayı kurmaca, yani gerçeklik görünümü verilmiş hayallerdir. Anlatılan olayların kesin olarak gerçek olaylar olduğu, kişilerinin ise yaşamış gerçek kişiler olduğu ispat edilse bile, roman söz konusu olduğunda her şeyin kurmaca olduğu düşünülüp bu gerçeklikler artık dikkate alınmamalıdır.Anlatı teknikleri konusunda temel bilgilerin bulunabileceği kitabımızın, bu konuyla ilgilenen akademisyenlere, öğrencilere ve yazar adaylarına faydalı olacağı kanaatindeyiz. Kimi roman teorisyenlerine göre yazar, anlatı tekniklerinden habersiz de olsa romanlarını yazarlar, çünkü kurguladıkları anlatıcıları ve kahramanları yazara nasıl ve ne yazacaklarını fısıldarlar. Bu görüş bir yere kadar doğru görülse de, anlatı tekniklerinden haberdar bir yazar, çok daha güzel anlatılar oluşturacaklardır.
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Anlatı Tekniklerine GirişPDF6.23 MB İndir
    Anlatı Tekniklerine GirişEPUB6.96 MB İndir
    Anlatı Tekniklerine GirişMOBI5.49 MB İndir
    Anlatı Tekniklerine GirişODF5.86 MB İndir
    Anlatı Tekniklerine GirişDJVU7.32 MB İndir
    Anlatı Tekniklerine GirişRAR4.76 MB İndir
    Anlatı Tekniklerine GirişZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Anlatı Tekniklerine GirişPDF6.23 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (0 Yorum)

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *