“Her gün yüzlerce e-posta alıyorum. Keşke insanlar ne istediklerini ilk cümlede söylese! Kısa ve özlü olmak, herkese çokça vakit kazandıracaktır.” -Guy Kawasaki, yazar, yayıncı ve girişimci. Günümüz iş dünyasında hayatta kalabilmenin tek yolu, yalın iletişimci olmak. Gelen verinin çokluğu nedeniyle oluşan dikkat dağınıklığı, sadece işe değil, hayatın her alanına yayılmış durumda. Pazarlama iletişimi uzmanı Joseph McCormack, enformasyon selinde boğulmamak için geliştirdiği özgün yöntemiyle kapsamlı veriyi özetlemeyi, küçük hikâyeler kurabilmeyi, görselliğin gücünü kullanmayı ve monolog şeklinde uzayıp giden sunumları diyaloğa dönüştürmeyi öğretiyor. Kısa ve Öz, çabucak sadede gelmenin ve mesajınızı maksimum etkiyle iletmenin yollarını gösteriyor.
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
çok yorucu bir kitap, tekrarlayıp duruyor. aldığıma ve okuduğuma pişman oldum. zaman kaybı.
Kitap genel olarak tekrardan ibaret olarak gelse de size katacağı şeyler olacaktır mutlaka.
Sürekli aynı şeyleri tekrar etmiş sıkıldım okurken
Kısa ve özün anlamını uygulamayla da gösteren kısa ve öz bir kitap.
Okunmalı ama asıl önemli olan daha sonra uygulayabilmek, gerçekten güzel noktalara değinen bir kitap.