Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı  Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler

Kategori: Ekonomi Yazar: Roberto Murat Özdemir Yayınevi: Ceres Yayınları

Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler

    Tanıtım Bülteni
    Çağrı merkezi  strateji, insan kaynakları, teknoloji ve süreç yönetimi bileşenlerinden oluşan, yoğun insan ile teknolojinin entegre olduğu operasyonlardır. Çağrı merkezi operasyonları müşterinizin marka değerini yansıtan en önemli müşteri hizmet kanalı olduğundan, verimli yönetilmesi adına yapılması gereken konuların kapsamlı olarak bilinmesi gerekir. Çağrı merkezinde görev alan çağrı merkezi profesyonelleri için hazırlanan bu kitap, bir çağrı merkezinde dikkat edilmesi gereken iş ve konuları maddeler halinde size sunmaktadır.
    SatıcıKitap AdıBağlantı
    TrendyolÇağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
    KitapyurduÇağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
    D&RÇağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
    IdefixÇağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
    BKM KitapÇağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
    HepsiburadaÇağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
    Nadir KitapÇağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
    N11Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
    Amazon TürkiyeÇağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Satın Al
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması GerekenlerPDF6.23 MB İndir
    Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması GerekenlerEPUB6.96 MB İndir
    Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması GerekenlerMOBI5.49 MB İndir
    Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması GerekenlerODF5.86 MB İndir
    Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması GerekenlerDJVU7.32 MB İndir
    Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması GerekenlerRAR4.76 MB İndir
    Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması GerekenlerZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması GerekenlerPDF6.23 MB İndir

    Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
    Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
    Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
    Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
    Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (1 Yorum)


    daha teknik konulara yer verilebilirdi ama yinede fena değil

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *