Kategori: Ekonomi
Yazar: Roberto Murat Özdemir
Yayınevi: Ceres Yayınları
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler Tanıtım Bülteni
Çağrı merkezi strateji, insan kaynakları, teknoloji ve süreç yönetimi bileşenlerinden oluşan, yoğun insan ile teknolojinin entegre olduğu operasyonlardır. Çağrı merkezi operasyonları müşterinizin marka değerini yansıtan en önemli müşteri hizmet kanalı olduğundan, verimli yönetilmesi adına yapılması gereken konuların kapsamlı olarak bilinmesi gerekir. Çağrı merkezinde görev alan çağrı merkezi profesyonelleri için hazırlanan bu kitap, bir çağrı merkezinde dikkat edilmesi gereken iş ve konuları maddeler halinde size sunmaktadır. Satıcı Kitap Adı Bağlantı Trendyol Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler
Satın Al
Kitapyurdu Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler
Satın Al
D&R Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler
Satın Al
Idefix Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler
Satın Al
BKM Kitap Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler
Satın Al
Hepsiburada Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler
Satın Al
Nadir Kitap Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler
Satın Al
N11 Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler
Satın Al
Amazon Türkiye Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler
Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler PDF 6.23 MB
İndir
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler EPUB 6.96 MB
İndir
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler MOBI 5.49 MB
İndir
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler ODF 5.86 MB
İndir
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler DJVU 7.32 MB
İndir
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler RAR 4.76 MB
İndir
Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler ZIP 4.39 MB
İndir
ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ Kitap Adı Format Boyut Bağlantı Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler PDF 6.23 MB
İndir
Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap Kitap Adı Format Boyut Bağlantı Belki de Sevemedik - 1 PDF 6.23 MB
İndir
Belki de Sevemedik - 2 PDF 5.80 MB
İndir
Belki de Sevemedik - 3 PDF 6.10 MB
İndir
Sadece Allah'a Bırak - 1 PDF 5.10 MB
İndir
Sadece Allah'a Bırak - 2 PDF 5.50 MB
İndir
Sadece Allah'a Bırak - 3 PDF 5.80 MB
İndir
Bir Yudum Aşk PDF 4.75 MB
İndir
Dua Gibi Sev PDF 5.40 MB
İndir
Sessizlik Artık Sensizlik PDF 5.90 MB
İndir
Yüreğin Yorgunluk Görmesin PDF 5.65 MB
İndir
Kitap Yorumları - (1 Yorum)
daha teknik konulara yer verilebilirdi ama yinede fena değil