Değişim çağında ayakta kalabilmenin, yaşayabilmenin, yükselebilmenin ve yüksek performası sürdürebilmenin sırları "bilgi", "kalite", "strateji", "sinerji", "insan kaynakları", "sürekli öğrenme", "sürekli gelişme" (kaizen) gibi kavramlarda saklıdır. Ve tüm bunlarla birlikte değişim çağında değişimin nasıl yönetilebileceğini öğrenmek gereklidir. Değişim çağında tüm organizasyonların başta "değişim yönetimi" olmak üzere, "stratejik yönetim", "bilgi yönetimi", "toplam kalite yönetimi", "sinerjik yönetim" ve "insan yönetimi" gibi yeni yönetim tekniklerini öğrenmeleri ve kararlılıkla uygulamaları bir zorunluluktur.
Ülkemizde henüz tam anlamıyla oturmamış ve sadece firma girişlerinde ilgili bayrağı sallamanın ötesine geçememiş kalite hikayesinin kısa bir uygulama anlatımı. Kalite yönetimi ana başlığında, performans değerlendirme, insan kaynakları, etkin kaynak planlaması, sürekli gelişim gibi rekabetin kaçınılmaz ilkelerine genel bir bakış. Konuyla ilgili yönetici adayların, sıkılmadan, altını çizerek okuyabilecekleri bir kitap. Umarım çalıştıkları firmalarda uygulamalarına destek bulabilecekleri patronlar bulunur.
Kitap Yorumları - (2 Yorum)
günümüzün moda tabirleri çok iyi anlatılmış. geleceği kurgulayanlar için kaynak kitap olabilir.
Ülkemizde henüz tam anlamıyla oturmamış ve sadece firma girişlerinde ilgili bayrağı sallamanın ötesine geçememiş kalite hikayesinin kısa bir uygulama anlatımı. Kalite yönetimi ana başlığında, performans değerlendirme, insan kaynakları, etkin kaynak planlaması, sürekli gelişim gibi rekabetin kaçınılmaz ilkelerine genel bir bakış. Konuyla ilgili yönetici adayların, sıkılmadan, altını çizerek okuyabilecekleri bir kitap. Umarım çalıştıkları firmalarda uygulamalarına destek bulabilecekleri patronlar bulunur.