Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları

Kategori: Ekonomi Yazar: B. Tolga Sasık Yayınevi: Ceres Yayınları

Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları

    Tanıtım Bülteni
    Tolga Sasık’ın yeni kitabı “Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları”nı okurken "aynısını düşünmüştüm" ya da "aklıma gelmişti" demediğim konu başlığı olmadı. Hepimizin bildiğini sandığı şeyleri belge ve örneklemeyle güncellemiş. Yaşanmışlıkları, tecrübelerini paylaşırken çok berrak olduğunu bildiğim hafıza ve muhakeme gücünü konuşturmuş. Okurken satırların altını çizdiğim sayılı kitaplardan biri...OKAY KARACAN – SPİKER / SPOR YORUMCUSU Daha önce birçok kez farklı ortamlarda, farklı kişilerden duymuş olduğunuz "müşteri sadakati", "sadık müşteri yaratma", "müşteri memnuniyeti" gibi günümüzün çok önemli konularını, interaktif olarak, sanki sınıftaymış gibi eğlenceli bir şekilde anlatan, bunu yaparken de aslında önemli olanın "müşteriye değer yaratmak" olduğunu bize öğreten bir yol haritası, bir başucu kitabı olmuş.ARİF ERCAN DURSUN - DAİKİN BİREYSEL SOĞUTMA SİSTEMLERİ SATIŞ MÜDÜRÜ Hem kitap olarak alınıp keyifle okunacak bir eser, hem de eğitim kılavuzu/ rehberi olarak kullanılabilecek bir araçJGenel olarak çok akıcı herkesin anlayacağı basitlikte yazılmış. Çok önemli konu başlıklarına değinerek açıklanmış. Özellikle bölüm sonlarında birkaç cümle ile sonucu yazıp kısa bir destekleyici açıklama ile bitirilmiş olması da bence çok hoş. Tüm başlıklarda hem fikirim.ALTAN SEKMEN – g2m GENEL MÜDÜRÜ Sadakat yaratmanın yollarından biri de, kendi markanızın mutlu bir müşterisi olma deneyimini yaşamaktır. Müşteriniz ile kurduğunuz empati, sürdürülebilir bir müşteri ilişkisi ve tabi ki sadakat ile doğru orantılıdır. Mutlu müşteri fanatik müşteridir.Her sektörden profesyonele bir kılavuz niteliğindeki bu kitabı bir solukta, hoş bir sohbet havasında, keyifle okudum ve defalarca okuyacağım.ONUR RENKLİGÜMÜŞ - CENTURY 21 TÜRKİYE DİREKTÖRÜ Sevgili Tolga Sasık, değerli bilgi birikimi ve araştırmacı tarafıyla yazdığı “Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları” kitabıyla Müşteri Sadakati konusuna yeni bir bakış açısı getirmiş.Kendisini gönülden tebrik ediyor ve bu çalışmasının satış mesleğine gönül verenlerle buluşmasını diliyorum.MEHMET SAFALTIN – SCHAEFFLER TÜRKİYE GENEL MÜDÜRÜ
    SatıcıKitap AdıBağlantı
    TrendyolFanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
    KitapyurduFanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
    D&RFanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
    IdefixFanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
    BKM KitapFanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
    HepsiburadaFanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
    Nadir KitapFanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
    N11Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
    Amazon TürkiyeFanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Fanatik Müşteri Yaratmanın YollarıPDF6.23 MB İndir
    Fanatik Müşteri Yaratmanın YollarıEPUB6.96 MB İndir
    Fanatik Müşteri Yaratmanın YollarıMOBI5.49 MB İndir
    Fanatik Müşteri Yaratmanın YollarıODF5.86 MB İndir
    Fanatik Müşteri Yaratmanın YollarıDJVU7.32 MB İndir
    Fanatik Müşteri Yaratmanın YollarıRAR4.76 MB İndir
    Fanatik Müşteri Yaratmanın YollarıZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Fanatik Müşteri Yaratmanın YollarıPDF6.23 MB İndir

    Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
    Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
    Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
    Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
    Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (0 Yorum)

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *