6 bölümden oluşan kitabın 1. bölümünde uluslar arası pazarlama 2. bölümünde franchising sistemi ile ilgili temel kavramlara yer verilmiştir.3. bölümde bir sistem olarak franchising tüm boyutlarıyla ele alınmış 4. bölümde franchising kararının alınmasıyla uygulanacak yol özetle verilmiştir.5. bölümde franchising hukuku vergilendirilmesi muhasebesi 6. ve son bölümde dünyada ve Türkiye’de gelişiminden bahsedilmektedir.
franchise adımı atmadan önce , bu tarz kitapların mutlaka okunması her cümleden alınacak bir ders ve görüş olduğunu düşünüyorum. bu o kitapların ilk 5 ine girer, yönlendirmeleri ve açık anlatımı iyi
Kitap Yorumları - (3 Yorum)
franchise adımı atmadan önce , bu tarz kitapların mutlaka okunması her cümleden alınacak bir ders ve görüş olduğunu düşünüyorum. bu o kitapların ilk 5 ine girer, yönlendirmeleri ve açık anlatımı iyi
Akademik dil küçük boy uğraşmanız gerek değer mi derseniz başlangıç seviyesi veya ders kitabı ise evet ama daha fazlası yok
Akademik bir dille yazılmış, konuyu derinlemesine ele almış faydalı bir kaynak… Öğrenciler ve konuya ilgi duyanlara tavsiye ederim