Geçmiş yıllara göre giderek artan hatta kesinleşen rekabet, doğal olarak, işletmeleri bu gelişmelere ayak uydurmaya zorlamaktadır. Bu gelişim ve değişimlere uyum sağlamayan işletmelerin zaman içinde yok olması bile söz konusudur. Bu bağlamda, pazarlama uygulamaları ile ilgilenen tarafların günümüz koşullarındaki gelişmeleri yakından takip etmesi gerekmektedir.Bu kitapta pazarlama ile ilgili günümüzde geliştirilen kavramlar ya da geçmişte gelişmiş olsa da günümüze uyarlanan kavramlar ele alınmaktadır. “Güncel Pazarlama Yaklaşımlardan Seçmeler” olarak nitelendirilen bu kitap, yakın dönemde pazarlama alanındaki gelişmeler yönünde ortaya çıkan konuları ele almaktadır. Yıllardır klasikleşen pazarlama bileşenlerinin yerini yenilerinin alması, bilinen pazarlamanın postmodern pazarlamaya geçişi günümüzde pazarlama konularının yeniden gözden geçirilmesini gerektirmektedir. Bu anlayış içinde kitapta yer alan bölümler önemli ölçüde bu gelişmeye hitap edebilecek niteliktedir.
Özellikle Pazarlama Bölümü olan MYO’lar için faydalı bir eser. Kalın olmakla beraber, fiyatı makul tutulmuş. Yüksek Lisans öğrencilerine faydalı olabilir ancak tezlere ulaşmada zorluk çekmeyeceğini varsayabileceğimiz master öğrencileri için bu kitap ancak bilgiye ulaşmada ilk basamak olabilir.MYO’larda bir çok pazarlama dersi için farklı kitaplar almak yerine öğrenciye tavsiye edebileceğimiz bir kitap. Güzel bir derleme olmuş.
içerisinde etkinlik pazarlamasından , mobil pazarlamaya , internet ortamında pazarlamadan değer pazarlamasına birçok güncel pazarlama yaklaşımının bulunduğu , farklı üniversitelerden farklı ve değerli akademisyenlerin makalelerinin yer aldığı çok güzel bir kaynak kitap . özelllikle master öğrencileri için çok faydalı olacağını düşünüyorum .
Kitap Yorumları - (3 Yorum)
gerçekten dolu dolu bir kitap özellikle her bölümünün ayrı ayı yazarlar tarafından yazılması çok iyi olmuş.
Özellikle Pazarlama Bölümü olan MYO’lar için faydalı bir eser. Kalın olmakla beraber, fiyatı makul tutulmuş. Yüksek Lisans öğrencilerine faydalı olabilir ancak tezlere ulaşmada zorluk çekmeyeceğini varsayabileceğimiz master öğrencileri için bu kitap ancak bilgiye ulaşmada ilk basamak olabilir.MYO’larda bir çok pazarlama dersi için farklı kitaplar almak yerine öğrenciye tavsiye edebileceğimiz bir kitap. Güzel bir derleme olmuş.
içerisinde etkinlik pazarlamasından , mobil pazarlamaya , internet ortamında pazarlamadan değer pazarlamasına birçok güncel pazarlama yaklaşımının bulunduğu , farklı üniversitelerden farklı ve değerli akademisyenlerin makalelerinin yer aldığı çok güzel bir kaynak kitap . özelllikle master öğrencileri için çok faydalı olacağını düşünüyorum .