Millî Eğitim Bakanlığınca Türk ve dünya edebiyatında 100 Temel Eser’in önce ortaöğretimde ardından ilköğretimde belirlenmiş olmasını, ülkemizdeki okuma oranını artırmaya yönelik bir çaba olarak görüyoruz. Bir başlangıç olarak ilköğretimde 100 Temel Eser ümit vericidir; ilköğretim seviyesindeki çocuklarımıza bu eserleri okutmayı başarabilirsek, "okuyan toplum" olma yolunda önemli bir adım atılmış olacaktır. İlköğretimde 100 Temel Eser’in bir başka olumlu yönü de; aynı eserleri okumuş, o eserlerdeki dil varlığı ile duygu ve düşünce zenginliğini fark etmiş bireylerin oluşturacağı bir toplumun daha hoşgörülü, daha paylaşımcı olmasını sağlamasıdır.
türk edebiyat tarihi içinde önemli yere sahip olan karagöz ve hacivat.. onların hikayeleri ramazan ayı boyunca gölge oyunu şeklinde sunularak insanları eğlendiriyor.. ama insan kitapla birlikte kendi içi dünyasına onları davet ederse daha da keyiflenebilir..
Hacivat ve Karagöz çocuklarımıza okuma alışkanlığı edindirebimek için zorlanmadan severek okuyacakları bir kitap. Hem okurken eğlenecekler hemde kendi kültürlerini öğrenecekler. Tüm anne babaların çocuklarına okutması gerekn bir kitap
Kitap Yorumları - (4 Yorum)
Kültürümüzün yıkılmaz kalesidir: Hacivat ile Karagöz.
çocuklarımıza okutmaktan vazgeçmeyelim.
kültürümüzün nazar boncuğudur bu ikili. çocuklarımızın böyle kitapları öncelikli okumaları gerekir. okuyalım, okutalım.
türk edebiyat tarihi içinde önemli yere sahip olan karagöz ve hacivat.. onların hikayeleri ramazan ayı boyunca gölge oyunu şeklinde sunularak insanları eğlendiriyor.. ama insan kitapla birlikte kendi içi dünyasına onları davet ederse daha da keyiflenebilir..
Hacivat ve Karagöz çocuklarımıza okuma alışkanlığı edindirebimek için zorlanmadan severek okuyacakları bir kitap. Hem okurken eğlenecekler hemde kendi kültürlerini öğrenecekler. Tüm anne babaların çocuklarına okutması gerekn bir kitap