Halkla ilişkiler:*ağırlama ve ziyafet değildir,*mübalağa üzerine kurulu bir propoganda değildir,*medyada bedeva sütun ve saniye ayarlamak değildir,*bir pazarlama faaliyeti değildir,*kâr amacı ile yalancı dostluklar kurma yöntemi değildir.Nedir peki?.... "Ben bir kurumum. Varlığım, hedef kitlem beni tanıdığı, yaptıklarımı desteklediği sürece devam eder. Bu sebeble onlarla iyi bir iletişim içinde olacak tüm planlı çalışmaları yürütmeliyim. Onların haklarını ve beklentilerini iyi algılamalıyım. Yönetim biçimimi anlayışla ve iyi niyetle bu beklentilere uygun bur biçimde yönlendirmeliyim. Onlara neyi, nasıl, ne zaman, hangi yolla ulaştıracağımı, onların anlayacağı biçimde mesajlarımı nasıl açıklayacağımı iyi hesap etmeliyim. Bütün bunları yaparken de anlayış ve iyi niyeti elden bırakmamalıyım. Çünkü bu felsefeyi beceri ile uyguladığım sürece ayakta kalırım."* * *Timaş Yayınları; profesyonel yönetim, iş dünyasında başarı ve kişisel gelişim serileri içinde yayınladığı kitaplara bir yenisini daha ekledi: Halkla İlişkiler Pratiği El Kitabı.... İst. Büyükşehir Belediyesi’de “Beyaz Masa” projesini hazırlayıp uygulamaya koyarak önemli bir başarıya imza atan Cevdet Tellioğlu’nun deneyimlerini yansıtan kitap, konu ile ilgili herkesin kitaplığında bulundurulacak düzeyde... Bu kitapta, "halkla ilişkiler" bilimsel bir yöntem olarak incelenirken, pratiğe dönük örneklerle de zevkli ve kolay anlaşılır bir hale dönüşüyor.. Sadece bilgi insanı başarıya götürür.
Kitabı az önce bitirdim. Kitap Halkla İlişkiler konusunda kendisini geliştirmek isteyenler için çok faydalı olacaktır. Halkla İlişkiler personelinde olması gereken özellikler ve Halkla İlişkiler yöneticisinin davranış ve tutumları hakkında güzel bilgiler mevcut. Çok kapsamlı bir kitap sayılmaz ama verilen örneklerin gerçek hayattan olması anlamayı kolaylaştırıyor.
Kitap Yorumları - (2 Yorum)
heyecanla okuduğum kitaplardan biriydi.
Kitabı az önce bitirdim. Kitap Halkla İlişkiler konusunda kendisini geliştirmek isteyenler için çok faydalı olacaktır. Halkla İlişkiler personelinde olması gereken özellikler ve Halkla İlişkiler yöneticisinin davranış ve tutumları hakkında güzel bilgiler mevcut. Çok kapsamlı bir kitap sayılmaz ama verilen örneklerin gerçek hayattan olması anlamayı kolaylaştırıyor.