İzleyici Reklamla Ne Yapar İnternet Reklamlarına Yönelik Kullanım ve Motivasyonlar
Tanıtım Bülteni
Reklam İzleyicisini Anlamak...Dev bir endüstri haline gelen reklamcılığın en temel hedefi, ürün-hizmet ya da fikirlere yönelik “tüketim mesajları” karşısındaki izler kitlenin, doğru yerde, doğru zamanda, doğru şeyler söylenerek ikna edilmesidir. Ancak diğer yandan duygusal, bilişsel, davranışsal hedefler doğrultusunda kurgulanan mesajların bugünkü izleyicisi, geçmişten farklı olarak, teknolojik gelişimler ve mecra çeşitliliği karşısında kendi iletişim teknolojisi becerilerini geliştirmiş, yaşam biçimi, tüketim alışkanlıkları ve tüketim biçimini değiştirmiş; çok yerden gelen mesajlara karşı zihinsel direncini arttırmış olup kendinden öncekiler gibi mesajları almaya ya da geleneksel etki teorilerindeki haliyle mekanik tepkiler vermeye hazır biri değildir.İzleyicinin reklam iletişimi sürecindeki öneminden yola çıkan bu çalışma, milyonlarca dolarlık mesaj ve mecra yatırımının yegane muhatabı olan izleyicinin, reklam uyarıcıları karşısındaki yerinin yeniden tanımlanmasına yönelik bir çabanın ürünüdür.
Kitap Yorumları - (0 Yorum)