Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
KODİ: Yeni Dünya Düzeni

Kategori: Çocuk Kitapları Yazar: Ferdi Battal Yayınevi: Pusula Yayıncılık Ve Iletişim

KODİ: Yeni Dünya Düzeni

    Tanıtım Bülteni
    Kodi: Yeni Dünya Düzeni" bir yandan sosyal medya kullanımı, teknolojinin gelişimi, gelecekte oluşabilecek olası senaryolar ile ilgili konularda çocukları hazırlamayı amaçlarken bir yandan da sosyal medyanın erken yaşta kullanımının oluşturabileceği tehlikeleri fark ettirmeyi amaçlayan eğlenceli bir hikâye kitabı olarak ilkokul düzeyine uygun olacak şekilde yazılmıştır.“Kodi robotunu tasarlerken kendini çok mutlu hissediyordu. Tasarladığı robotu, herkesin görmesi gerektğini düşündü. Yaptığı robotun fotoğraflarını sosyal medyada paylaşmalıydı.” “Kodi: Yeni Dünya Düzeni"  aynı zamanda Nöropisikolojik Eğitim Modeli'ne (PASS) göre düzenlenmiştir. İçerdiği etkinlikler ile çocuklarımızın hem eğlenceli zaman geçirmesi hem de zihinsel aktiviteler yapması amaçlanmıştır."Kodi: Yeni Dünya Düzeni" 21.yy becerilerinden problem çözme, analitik düşünme, iletişim, insiyatif alma, takım çalışması, yenilikçilik gibi becerileri de desteklemektedir.Kitabımızın yazım sürecinde çeşitli uzman görüşleri alınarak düzenlenmiştir. Eğitim teknolojisi, oyunlaştırma uzmanları; sınıf öğretmenleri ile bilgisayar teknolojileri öğretmenleri ve psikolojik danışmanlar yazım sürecinde değerli görüşleriyle kitabımıza katkı sunmuştur.
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    KODİ: Yeni Dünya DüzeniPDF6.23 MB İndir
    KODİ: Yeni Dünya DüzeniEPUB6.96 MB İndir
    KODİ: Yeni Dünya DüzeniMOBI5.49 MB İndir
    KODİ: Yeni Dünya DüzeniODF5.86 MB İndir
    KODİ: Yeni Dünya DüzeniDJVU7.32 MB İndir
    KODİ: Yeni Dünya DüzeniRAR4.76 MB İndir
    KODİ: Yeni Dünya DüzeniZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    KODİ: Yeni Dünya DüzeniPDF6.23 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (0 Yorum)

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *