Marka Kültürü ve Markayı Yaşatan Bir Şirket Olabilmek
çevirmen: Neşe Olcaytu
Yayın Tarihi: 11.01.2002
ISBN:
Dil: TÜRKÇE
Sayfa Sayısı: 337
Cilt Tipi: Ciltli
Kağıt Cinsi: 1. Hm. Kağıt
Boyut: 16.5 x 24.5 cm
Tanıtım Bülteni
Kim bilir kaç kez, telefonlarda müşteriye verilen baştan savma bir cevap bir çuval inciri mahvetmiştir? Ya da müşteri-çalışan ilişkisinde bir 'itiraf anı' güven yerine güvensizlik yaratmıştır?Markanın konumlandırılmasında, pazarlamasında ve piyasaya iletilmesinde ne kadar başarılı bir mutlak çalışması olursa olsun, müşteri ile ürün temsilcisi arasındaki yanlış bir etkileşim tüm emekleri yol edebilir.Sunduğu markayla varlığını sürdüren bir şirketin mücadele vermesi gereken en önemli konu, tüm kuruluşun özellikle de müşteriye yüz yüze iletişim kuran çalışanlarının 'markayı yaşatması'nı sağlamaktadır.
Kitap Yorumları - (0 Yorum)