Okul öncesi eğitimin verimini artırmak için yazılan bu kitap üniversitelerin okulöncesi eğitim veren bölümlerinde ve çocuk eğitimi ile ilgilenenlerin ilgilerine sunulmuştur. Kitap T.C Milli Eğitim Bakanlığının eğitim ilkeleri doğrultusunda, dünyada ve Türkiye'de Okulöncesi eğitimin tarihsel gelişimi, uygulama örnekleri ve geliştirilen modeller, okulöncesinin önemi, yönetimi, öğretmen özellikleri, okulöncesi eğitimde çalışan personel özellikleri, fiziksel şartlar, okulöncesinde güvenlik koşulları program ve uygulanan program konuları , okul-aile ilişkileri gibi konuları, oldukça geniş bir perspektifle ele alınmıştır.
Kitap daha çok Okul Öncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı öğrencileri için.Anne-babalar için uygun değil(Bilimsel bilgi içerdiği için)Anne-babaların daha çok J.J.Rousseau’nun Emile kitabı türünde kitapları okumasını öneririm.
Kitap Yorumları - (2 Yorum)
Kitap daha çok Okul Öncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı öğrencileri için.Anne-babalar için uygun değil(Bilimsel bilgi içerdiği için)Anne-babaların daha çok J.J.Rousseau’nun Emile kitabı türünde kitapları okumasını öneririm.
KİTAP OKULÖNCESİ ÖGRETMENLİGİNDE OKUYAN ÖGRENCİLER İCİNDİR. DAHA COK AKADEMİK DÜZEYDE TEORİK BİLGİ İCERMEKTEDİR. ANNE BABALARIN ALMASI ONERILMEZ..