Bölüm 1: Pandemi Sonrasi Tüketicilerin Teknoloji Kullanimi Bölüm 2: Pandemi Sonrasi Online Market Alişverişine Yönelik Değişimler Bölüm 3: Tüketicilerin Uzaktan Alinan Hizmetlere Bakişi: Eğitim Sektörüne Yönelik Değerlendirme Bölüm 4: Pandemi Sonrasi Dönemde Tüketicilerin Değişen Yaşam Tarzlari Bölüm 5: Pandemi Sonrasi Dönemde Tüketicilerin Sağlik Davranişlarindaki Değişiklikler Bölüm 6: Tüketicilerin Pandemi Sonrasi Giyim Alişverişi Tercihler Bölüm 7: Pandemi Sonrasi Dönemde Tüketicilerin Ulaştirma Sistemi Tercihleri Bölüm 8: Tüketicilerin Pandemi Sonrasi Beslenme Alişkanliklarindaki Değişiklikler Bölüm 9: Tüketicilerin Pandemi Sonrasi Sosyal Medya Pazarlamasindan Beklentileri Bölüm 10: Pandemi Sonrasi Dönemde Tüketicilerin Sosyal Medya Bağimliliği Bölüm 11: Mobil Market Uygulamalarinda Müşteri Tatminine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi
Kitap Yorumları - (0 Yorum)