Dünya çapında hayat tarzlarında yaşanan değişim, perakende iş modellemelerinde de yeniden düzenleme ihtiyacını ortaya çıkarmıştır.Perakende Planlama adıyla Türkçe yayınlanan bu rehber kitap Türk perakendeciliği için bir referans kaynak kitap olacaktır.Merchandising, ( Perakende Planlama) gelecekteki müşteri ihtiyaç ve taleplerini ve zamanı geldiğinde müşterinin hangi koşullarda nasıl bir davranış sergileyebileceğini tahmin etme, planlama ve yönetme sanatıdır. “Osman ŞENTÜRKTema Holding A.Ş Genel Müdür Yardımcısı
Grace I. Kunz imzalı ‘Perakende Planlama’, hazır giyim perakendeciliği ve merchandising konusundaki en önemli kaynaklardan biri. On iki bölümden oluşan kitap, merchandising teorisi, merchandising planı, ürün serileri geliştirmek ile sunmak ve ayrıca merchandising kariyer fırsatları gibi konulara odaklanıyor. Her bölümde örnek vakalarla da desteklenen kitap, hazır giyim perakendeciliği üzerine yazılmasının yanı sıra, Türkiye’de de son zamanların gelişen sektörlerinden perakendeciliğe dair önemli bir teorik kaynak olarak da öne çıkıyor.
Kitap Yorumları - (3 Yorum)
Alanımın çok dışında olmasına rağmen satın aldım ama dediğim gbi sektör farklılığından uzun süreli bir okumayla yarıladım 🙂
Akademik değeri oldukça yüksek bir kaynak. Tavsiye ederim.
Grace I. Kunz imzalı ‘Perakende Planlama’, hazır giyim perakendeciliği ve merchandising konusundaki en önemli kaynaklardan biri. On iki bölümden oluşan kitap, merchandising teorisi, merchandising planı, ürün serileri geliştirmek ile sunmak ve ayrıca merchandising kariyer fırsatları gibi konulara odaklanıyor. Her bölümde örnek vakalarla da desteklenen kitap, hazır giyim perakendeciliği üzerine yazılmasının yanı sıra, Türkiye’de de son zamanların gelişen sektörlerinden perakendeciliğe dair önemli bir teorik kaynak olarak da öne çıkıyor.