Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Perakende Planlama  Merchandising

Kategori: Ekonomi Yazar: Grace I. Kunz Yayınevi: Scala Yayıncılık

Perakende Planlama Merchandising

    Tanıtım Bülteni
    Dünya çapında hayat tarzlarında yaşanan değişim, perakende iş modellemelerinde de yeniden düzenleme ihtiyacını ortaya çıkarmıştır.Perakende Planlama adıyla Türkçe yayınlanan bu rehber kitap Türk perakendeciliği için bir referans kaynak kitap olacaktır.Merchandising, ( Perakende Planlama) gelecekteki müşteri ihtiyaç ve taleplerini ve zamanı geldiğinde müşterinin hangi koşullarda nasıl bir davranış sergileyebileceğini tahmin etme, planlama ve yönetme sanatıdır. “Osman ŞENTÜRKTema Holding A.Ş Genel Müdür Yardımcısı
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Perakende Planlama MerchandisingPDF6.23 MB İndir
    Perakende Planlama MerchandisingEPUB6.96 MB İndir
    Perakende Planlama MerchandisingMOBI5.49 MB İndir
    Perakende Planlama MerchandisingODF5.86 MB İndir
    Perakende Planlama MerchandisingDJVU7.32 MB İndir
    Perakende Planlama MerchandisingRAR4.76 MB İndir
    Perakende Planlama MerchandisingZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Perakende Planlama MerchandisingPDF6.23 MB İndir

    Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
    Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
    Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
    Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
    Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (3 Yorum)


    Alanımın çok dışında olmasına rağmen satın aldım ama dediğim gbi sektör farklılığından uzun süreli bir okumayla yarıladım 🙂


    Akademik değeri oldukça yüksek bir kaynak. Tavsiye ederim.


    Grace I. Kunz imzalı ‘Perakende Planlama’, hazır giyim perakendeciliği ve merchandising konusundaki en önemli kaynaklardan biri. On iki bölümden oluşan kitap, merchandising teorisi, merchandising planı, ürün serileri geliştirmek ile sunmak ve ayrıca merchandising kariyer fırsatları gibi konulara odaklanıyor. Her bölümde örnek vakalarla da desteklenen kitap, hazır giyim perakendeciliği üzerine yazılmasının yanı sıra, Türkiye’de de son zamanların gelişen sektörlerinden perakendeciliğe dair önemli bir teorik kaynak olarak da öne çıkıyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *