Reklamı reklam yapan, her iletişim ortamında farklı ve özel stratejilerle aktarılmasını sağlayan, reklamın çekirdeğini oluşturan bir kavram reklam yazarlığı.Reklamcılığın tüm süreçlerini bilimsel açıdan ele alıp irdelemek, hedeflenen kitlelere daha etkin biçimde seslenilebilmesini ve reklam veren tarafından ödenen yüksek bedellerin yerinde kullanılmasına olanak sağlaması açısından daha da önem kazanıyor. Böyle bir perspektiften bakılarak Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık ve Tanıtım Anabilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Müge Elden tarafından hazırlanan bu kitapta, genel kavramların yanı sıra, reklamın fonksiyon ve türleri, temel yaratıcı strateji ve ekoller ile reklam ortamları değişik bağlamlarda ele alınmış, temel öğelerle dikkat edilecek noktalar vurgulanmıştır.Bu yapıt söz konusu alanda eğitim alan öğrenciler, akademisyenler ve işin mutfağında çalışan reklam gönüllüleri için önemli bir kaynak oluşturmaktadır.
Fayda sağlayacak bir kitap olmasının yanında genel hatları ile biraz fazla yoğun bir kitap olarak düşünebilirsiniz. Bilgi içeriği bakımından yoğun bir kitap. Konu ile ilgisi olanların alabileceği ve kendilerine katkı sağlayabilecekleri bir kitap.
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
Reklam üzerine çalışanlara kaynak olabilir.
Reklamcılıkla alakalı bir bölüm okuyorsanız kitaplığınızda olması gerekir diye düşünüyorum.
Fayda sağlayacak bir kitap olmasının yanında genel hatları ile biraz fazla yoğun bir kitap olarak düşünebilirsiniz. Bilgi içeriği bakımından yoğun bir kitap. Konu ile ilgisi olanların alabileceği ve kendilerine katkı sağlayabilecekleri bir kitap.
Çok ama çok akademik kalmış bir kitap ama bilgi yükü ağır
İçerisinde radyo,tv,dergi gibi medya araçları için nasıl reklam yazılacağı üzerine bilimsel bir ders kitabı.