Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Reklamı Anlamlandırmak

Kategori: Diğer Yazar: Kolektif Yayınevi: Derin Yayınları

Reklamı Anlamlandırmak

    Tanıtım Bülteni
    Eleştirel bir bakış açısı ile değerlendirmeye  başladığımız reklam metinlerinin ancak toplumsal ve psikolojik olarak çözümlenmesiyle reklamın içine yedirilen derin toplumsal yapı ortaya çıkarılır. Reklam, ideolojinin alanı olarak toplumsal ve kültürel yapıyı etkiler, dönüştürür ve yeniden üretir.   Anlamlandırma sistemleri dış dünyanın duyumlar yoluyla insanın zihninde çizdiği imajlarla başlar. Bu çalışma da  “Reklamı Anlamlandırmak” amacı ile reklamı farklı  kavramlar bağlamında  irdelemeyi amaçlamıştır.  Bu doğrultuda, bu çalışmada yer alan  değerli  akademisyenler   hukuk, kültür,  ikna, etik, algı, toplumsal cinsiyet,  yeni medya, marka, küreselleşme ve antiütopya  kavramları ve reklam   olgusunu   ele aldılar. Bu titiz ve özel çalışmayı sayın okurlarımıza ve sevgili öğrencilere sunuyoruz.İyi reklamlar…
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Reklamı AnlamlandırmakPDF6.23 MB İndir
    Reklamı AnlamlandırmakEPUB6.96 MB İndir
    Reklamı AnlamlandırmakMOBI5.49 MB İndir
    Reklamı AnlamlandırmakODF5.86 MB İndir
    Reklamı AnlamlandırmakDJVU7.32 MB İndir
    Reklamı AnlamlandırmakRAR4.76 MB İndir
    Reklamı AnlamlandırmakZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Reklamı AnlamlandırmakPDF6.23 MB İndir

    Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
    Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
    Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
    Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
    Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (1 Yorum)


    Çoğunluğu doktora öğrencilerinden oluşan yazarlarıyla, reklamın farklı alanlarla ilişkisi üzerine yazılmış makalelerden oluşan kitap.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *