Ruhu’l-Kuds/İbn Arabi’nin Feyz Aldığı Sufiler/Nefis Muhasebesinde Kutsal Ruh Risalesi
çevirmen: Vahdettin İnce
Yayın Tarihi: 04.07.2005
Orijinal Adi: Risaletu Ruhi'l Kuds Fi Muhasebetin Nefs
ISBN: 9789758833085
Dil: TÜRKÇE
Sayfa Sayısı: 248
Cilt Tipi: Karton Kapak
Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
Boyut: 13.5 x 19.5 cm
Tanıtım Bülteni
Öğüt "Nasihat"Zayıf, öğüt veren, şefkatli, kardeşlerine öğüt vermesi emredilen ve bu hususta sıkı bir şekilde tembihlenen, zamanın halkından aşağı mertebelerde olan Muhammed B. Ali B. Muhammed B. Arabi Et-Tai el-Hatemi'den,-Allah onu muvaffak kılsın- Allah yolunda dostu ve kardeşi, sağlam dayanak, Tunus'ta oturan Ebu Muhammed Abdulaziz B. Ebubekir El-Kureşi El Mehdevi'ye...-Allah onu ilahi koruma ile muhafaza etsin, daima gözetip himaye etsin. Allah'ın selamı rahmeti ve bereketi üzerine olsun.Şimdi...Ben, senden dolayı kendisinden başka ilah olmayan Allah'a hamd ediyorum. Nesibi, Resulu Efendimiz Hz. Muhammed'e, ehli beytine ve ashabına salat ve selam ediyorum.
Muhyiddin İbn Arabi’nin çok farklı bir çalışması okunması gereken bir eser tadığımız çok az alim var bu yüzden her eserde daha çok alim ve sufi tanımak güzel olacaktır
tarikatı anlamak isteyenler için kesinlikle öneririm. kişi aklını hadis ve ayet çerçevesinde kullandığı sürece bu ve buna benzer eserlerden istifade edeceğinden hiçbir şüphem yoktur.
Müslümanlar arasında var oluşu değerlendirmede üç yaklaşım ortaya çıkmıştır. Birincisi vahdet-i vücud, ikincisi vahdet-i şuhud, üçüncüsü vahdet-i kusuttur. Bizim yaklaşımımızı en iyi ifade eden vahdet-i kusut yaklaşımıdır.
Kitap Yorumları - (3 Yorum)
Muhyiddin İbn Arabi’nin çok farklı bir çalışması okunması gereken bir eser tadığımız çok az alim var bu yüzden her eserde daha çok alim ve sufi tanımak güzel olacaktır
tarikatı anlamak isteyenler için kesinlikle öneririm. kişi aklını hadis ve ayet çerçevesinde kullandığı sürece bu ve buna benzer eserlerden istifade edeceğinden hiçbir şüphem yoktur.
Müslümanlar arasında var oluşu değerlendirmede üç yaklaşım ortaya çıkmıştır. Birincisi vahdet-i vücud, ikincisi vahdet-i şuhud, üçüncüsü vahdet-i kusuttur. Bizim yaklaşımımızı en iyi ifade eden vahdet-i kusut yaklaşımıdır.