Starbucks’ın başarısı, son yılların en heyecan verici iş hikâyelerinden biri. Seattle’ın liman bölgesinde tek bir mağazayla başlayan Starbucks, dünya çapında iki bine yakın mağazası olan bir şirkete dönüştü. Üstelik her iş gününde yeni bir Starbucks açılıyor. Bu inanılmaz büyüme şunu gösteriyor ki Starbucks, ürün mükemmeliyeti ve müşteri memnuniyeti ilkesine bağlı kalmayı başarmıştır.Gönlünü İşe Vermek, girişimciler, yöneticiler ve Starbucks tutkunları için yenilikçi bir şirketin gönülden çalışarak nasıl dünya çapında bir üne kavuştuğunu anlatan harika bir kroniktir.Business TimesBu biyografiden daha doyurucu bir kahve hayal etmek zor.Publishers WeeklySchultz, Starbucks’ın, müşterilerinin ruhunu nasıl etkilediğini detaylı bir şekilde anlatarak saf Amerikan gerçeğini açığa vuruyor. Müşterilerinizin hayallerini ele geçirebilirseniz kazanırsınız.USA TODAY
Okuması keyifli. Kendisinin de belirttiği gibi kitabın amacı bir işletme eğitimi verme değil, çıkılan yolculuğu anlatılması ve yolculukta edindiği tecrübelerinin paylaşması açısından önemli.
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
Okuması keyifli. Kendisinin de belirttiği gibi kitabın amacı bir işletme eğitimi verme değil, çıkılan yolculuğu anlatılması ve yolculukta edindiği tecrübelerinin paylaşması açısından önemli.
okuması çok zevkli, ilham verici
Alışılmışın dışına bir başarı öyküsü. Keyifli bir kitap
Tekrardan okuyacağım bir kitap.
insanın hedeflerinden neden vazgeçmemesi gerektiğini ve en dipten en yukarı nasıl çıkabileceğini anlatan etkileyici bir başarı öyküsü